Αντικλεπτηκο

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Η γευση απ το αγγιγμα σου ψυχη μου..

Τωρα που ειμαι ερωτευμενος μεχρι τα μπουνια θυμαμαι την πρωτη φορα που ειδωθηκαμε, οταν ηρθες και με πηρες απο το αεροδρομιο θυμασαι? Με πληρωσες οπως δεν με'χει πληρωσει ποτε κανεις με το μοναδικα μοναδικο σου αγγιγμα ψυχη μου που μονο εσυ ξερεις να μου χαριζεις.. και λιγα λεπτα αργοτερα με την τουλιπα στο στομα γιναμε ενα σωμα, μια ανασα, μια σκεψη, ενα χαδι, μια αγκαλια, μια γευση, ολα ενα ψυχη μου.. Στα ελεγα κι απ' εδω που ημουν, και δεν με πιστευες, δεν ηταν απειλες, ηταν πραγματικοτητα, ηταν πιο πραγματικα απ' την ιδια την πραγματικοτητα.. Το κορμι σου γευση μου μοιαζει με φρουτο ειδικα φτιαγμενο για την πεινα μου.. Σκευτομαι την γευση σου, και μια γευση φρουτου μενει μες στο στομα μου ψυχη μου εσυ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: