Αντικλεπτηκο

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Καίγομαι..


Καιγομαι απο ποθο για την Darkwoman
νιωθω το μεγαλο ποθο που το κορμι μου
παιρνει φωτια μονο με την σκεψη μου..
Φλεγεται η σαρκα μου μονο με την ματια της..
Τι ποθητα γλυκια που ειναι η γευση μου..
Ποσο θελω να της φυτεψω ενα νοστιμο φιλι στα χειλη!
Ενας νεος παλμος, ενας νεος ρυθμος
ριχνει τα κορμια μας μεσα το κοκτέιλ
της ηδονης του ζενιθ μας, του ειναι μας, του ποθου μας
σε αυτα τα πεντε γραμματα του ΠΟΘΟΥ θα σχηματιζαν
μια τεραστια λαμπουσα ουλη στο βραδινο ουρανο,
εναν αστερισμο αρχαιοτερο και πιο λαμπρό απ'ολους
τους αλλους..
Αστερισμο που θα 'μοιαζε μ' ενα φαυλλο φλεγομενο
αφομοιωμενο στο βαθυ της νυχτας σωμα,
ή, καλυτερα, σαν τους Διδυμους που κοιταζονται στα ματια
για πρωτη φορα και γινονται ενα πια για παντα
στο δυνατο αγκαλιασμα τους..

Dark & Darkwoman
Για παντα μαζι
στην
αιωνιοτητα..

1 σχόλιο:

fantomitsa είπε...

Ποτε επιτελους θα ερθει ξανα αυτη η ωρα .Ξερω δεν αργει αλλα μου φαινεται αιωνιοτητα αυτη η αναμονη.Ποτε θα ενωθουμε ξανα?Ποτε θα νιωσω ξανα το φιλι σου ,το δικο μας φιλι.Ποτε θα νιωσω ξανα το αγγιγμα σου ,το χαδι σου,ολα σου.....