Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Μεσα στο μυαλο μου..


Μεσα στο μυαλο μου σκεφτομαι εσενα..
καθομαι μονος, και ας μην μου κανει καλο..
μα η σκεψη ειναι η πρωτη που συνανταμε
στο ξυπνιμα μας..
Για να αναπολουμε και να μην ξεχναμε..
Βαθια μεσα μου, κατω απο την ψυχη μου καιγεται
η καρδια μου για σε'να ψυχη μου..
Ουτε η αθηνα δεν θα μπορουσε να συγκρινει την ομορφια της με την δικη σου ψυχη μου..
Εισαι μια θεα, η θεα μου ψυχη μου!!!!
Μια μερα ο θεος θα κανει το ορυχειο των ψυχων μας
απο καθαρο χρυσαφι θα δεις ψυχη μου..
Εκεινο το βραδυ, το βραδυ του Αυγουστου που ησουν εδω
καναμε ερωτα σαν να ηταν η πρωτη μας φορα, καθε φορα
που κανουμε ερωτα ειναι σαν την πρωτη μας φορα
με παθος πρωτογνορο..
Και σταματαμε παντα για μια στιγμη για να κλεψουμε
το φιλι του αλλου με την γευση μας, γευση μου!!!!
Μια γευση τοσο γλυκια που μας κανει να αναπολουμε
καθε φορα απο την δυναμη της..
Απαντηθηκε η προσευχη μας εκεινο το βραδυ κατω απο
το φως του φεγγαριου που ηταν τοσο φωτεινο..
Καθησαμε και μιλησαμε με την αγαπη μας στην συντροφια μας
εκ πρωτης οψεως μας ελεγε την γνομη της για μας, 
θυμασαι ψυχη μου;
Σαν ονειρο ηταν οι νυχτες μας μεσα στην καρδια μου,
και γεμιζουν την ζωη μου ψυχη μου..
Σε αγαπω περισοτερο τωρα που περιμενω την πατρικη μοιρα μου
Εισαι και θα εισαι η ζωη μου παντα ψυχη μου!!!!
Ο αερας κατω απο τα φτερα μου εξακολουθει να
φουντωνει την φωτια στην καρδια μου για σενα ψυχη μου!
Εισαι η λαχταρα μου, και παντα σε λαχταρω, και λαχταρω
ενα κομματι της μητρας σου, κομματι μου ψυχη μου!
Ενα μερος σου στο μερος μου..
Δημιουργησαμε την αγαπη μας ψυχη μου κατω απ τον ουρανο του θεου, και πιο βαθια απ το τελος της κολασης
εχουμε αγγιξει την τελειοτητα ψυχη μου, το βλεπεις; το νιωθεις;
Συμπληρωσε την καρδια μου με χαρα, οτι κανει ενα κοριτσι και ενα αγορι..
Σε αγαπω Αγαπη μου με ολο μου το ειναι..
Εισαι το πιο λαμπρο αστερι απο ολα τα αστερια του ουρανου ψυχη μου!
Εισαι ο ηλιος που φωτιζει και θερμενει την ηρεμια της ψυχης μου  
ψυχη μου!
Εισαι το φεγγαρι που λαμπει στη νυχτα του σκοταδιου της ψυχης μου..
Σε ολη μου την ζωη σε θελω, στο καθε μου θελω εισαι μεσα και εσυ ψυχη μου!!!!
Για ολον τον κοσμο εισαι η ζωη μου
η μητερα και η συζυγος μου
Σε αγαπω πολυ ψυχη μου!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: