Αντικλεπτηκο

Σάββατο, 17 Σεπτεμβρίου 2011

Ειμαι φιλος σου μεχρι το τελος αδερφε..


Εισαι ο δικος μου φιλος, και θα ειμαι για παντα φιλος σου
δεν μπορω να βλεπω την γυμνια εκει εξω, και να σε
βλαπτουν με τα αχσημα λογια τους..
Η καρδια σου ειναι τοσο καθαρη.. Οσο και το ειδος σου..
Και ασε το φως και το σκοταδι για τους τυφλους, δεν ειναι 
για μας, εμεις ειμαστε αλλη παστα φιλε..
Ακουω εναν αγγελο να τραγουδαει μεσα
απο την φωνη σου, και εσυ φορας στο κεφαλι σου
ενα φωτοστεφανο του..
Κανενας ανθρωπος δεν μπορει να σου φερει την οργη
και το πονο του που εχει αποκτησει.., εισαι καθαρη
ψυχη εσυ.., δεν μολυνεσαι..
Το φωναζω σε ολους να με ακουσουν δυνατα!
Εισαι φιλος μου και με κανεις περιφανο!
Μπορεις να μου φερνεις την χαρα στην καρδια μου
και στην ψυχη μου με καθε σου λεξη, με καθε σου
χαμογελο.. Και αν ποτε με χρειαστεις, εκει θα ειμαι
παντα για εσενα μονακριβε φιλε μου!
Ανεξαρτητα απο το ποτε δεν εχει σημασια, γιατι η φιλια σου
σημαινει πολλα για μενα, εισαι ενα μερος του πεπρωμενου μου..
Προσευχομαι για σενα καθε νυχτα, ο θεος να σε κραταει στη θεα του παντα αδερφικε μου φιλε..
Για την ασφαλεια σου, και ολες τις βλαβες που εινα μεσα
στη ζωη σου αυτος να τις επιβλεπει..
Στο λεω και παλι, ειμαι φιλος σου μεχρι το τελος
αδερφε..


Δεν υπάρχουν σχόλια: