Αντικλεπτηκο

Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

Η ζωντανη φλογα..


Η φλογα που καιει μεσα στην ψυχη μου εισαι εσυ μωρο μου,
ονειρεμενη μου αγαπη..
Πανω σε ενα αστερι επιθυμω να ερθω τα μεσανυχτα να'κουσω
τον χτυπο της καρδιας σου..
Εσυ εισαι ο ηλιος που φωτιζει την μερα μου
και το φεγγαρακι την νυχτα που φωτιζει τον δρομο μου..
Ενα απαλο καυτο αερακι του καλοκαιριου που ζεσταινει
την καρδια μας, σε ολη μας την ευτυχια..
Ποτε δεν ηθελα να κανω κατι που να μην μας ευχαριστει
εισαι η σκεψη μου πανω απο ολα, και εσυ ομορφια μου
στεκεσαι στα αχανη μοβ ορη της μακρινης αμπχαζιας 
και η ομορφια σου βασιλευει στο απειρο..
Χωρις εσενα, χωρις την αγαπη σου, η ψυχη μου ειναι αδεια
σαν την κανατα απο κρασι του καπελα..
Εισαι η εμπνευση μου, και το κινητρο στην ζωη μου, μεσα σε αυτο 
το ονειρο που ζουμε ψυχη μου, την ευχη μου δεινω να ειμαστε μαζι
μεχρι το τελος, το δικο μας παραμυθι, την δικη μας ιστορια..
Η ζωντανη φλογα που καιει μεσα στην ψυχη μου
εισαι εσυ ζωντανε μου ερωτα!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: