Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου 2011

Ετσι θα ειναι..


Ετσι θα ειναι το ονειρο μου αγαπη μου
το μονο που σκευτομαι σε οτι ζω κανω
συστοιχια..
Σε αγαπω περισοτερο καθε μερα..
Εισαι η δυναμη στον λογο μου..
Το φως στην πορεια μου, ετσι μπορω να βλεπω..
Οπως  και ο ηλιος σου ζεσταινει την καρδια μου
και την ψυχη μου που ειναι μεσα στην κιβωτο της
αγαπης, της αγαπη μας μακρινη, μα τοσο κοντινη μου
αγαπημενη..
Εσυ μου φερνεις την χαρα οταν ειμαι λυπημενος,
που με κανεις να γελω οταν ειμαι τρελος τρελα μου..
Εισαι τα αστερια του ουρανου..
Εισαι τα δακρυα στην κραυγη των Αγγελων
εισαι τοσο παραδεισενια ψυχη μου..
Εισαι το το φεγγαρι της νυχτας, δεδομενου οτι
επικρατει το φως σου τοσο εντονα μεσα στο σκοταδι..
Εισαι το Αvatar μου..
Εισαι η ζωη στην καρδια μου, στην ψυχη μου..
Καθε μου αναγκη, καθε μου ξερω..
Κι αν πεθανω πριν ξυπνησω εισαι η πρωτη σκεψη που περνω μαζι μου..
Σου δινω την υποσχεση μου, να εισαι στην
αιωνιοτητα στην καρδια μου
και στην ψυχη μου,
ψυχη μου!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: