Αντικλεπτηκο

Κυριακή, 2 Οκτωβρίου 2011

Ο Αγγελος μου..


Οτι εισαι την νυχτα εισαι και την μερα μου
το φως οδηγος στο δρομο μου, η χαρα ερχομενη με γελια,
ο γοητευτικος ηχος των πουλιων που τραγουδουν..
Γεννηθικες απο αγγελοσκονη και ηρθες στη γη απο ενα φυσιμα
του ουρανου, βαμμενο με τα χρωματα της ευτυχιας με ενα φιλι απο τριανταφυλλο επανω στα χειλι σου..
Τα μαλλια σου στο χρωμα της γης μαλακα σαν μεταξι σε εκεινη
τη μπουκλα, ματι βαμενο πορτοκαλι καφε
διαμορφωνει τον αιλουροειδη γυρο σου..
Το δερμα σου στο παλτο μου ειναι πιο μαλακο κι απ το παταρι του ουρανου, του ουρανου μας ψυχη μου..
Οι ψυχες μας ζευγαρωσαν και μενουν στο ορυχειο των ψυχων μας,
ευχαριστω το θεο που εισαι στη ζωη μου
η κατευθυντρια στο φως μου, η ζεστη ψυχη μεσα στη χαρα μου..
Η αγαπη μου για σενα δεν θα τελειωσει ποτε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: