Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

Ελα μαζι μου Κυρια μου..


Εχω τη σφοδρη επιθυμια μεσα στην ψυχη μου
τις φλογες της φωτιας να μαινοντε απο το αιμα μου
και να καινε σε ροη ορμητικη και επιθυμια απο lusting εγκαυματα παθους για εσενα ψυχη μου..
Στην καρδια μου καθε νοτα χτυπαει στο στηθος μου απ την καυτη χορδη της αρπας της ψυχη σου..
Ελα να οριστεις μαζι μου, να εισαι στο πλευρο μου
μεγαλη μου αγαπη και μοναδικη.. Μες στη νυχτα
προς το πρωτο φως εισαι οτι λαχταρα ο νους μου
ψυχη μου σε lusting  φλογα του παθους μας, κι απο
το αιμα μου γινεσαι εγκαυμα ορμητικου παθους στις
φλεβες μου και να με κανεις να χανομαι μεσα στην δικη σου ηδονη..
Θελω παλι να δοκιμασω
το υγρο γευστικο φιλι σου
και να εισπνεω την γλυκια
αναπνοη σου μουσα μου!!!!
Να πλυνεις το σωμα σου στα χειλι μου
γεματο απο ποτο τρυφεροτητας..
Ελα να οριστεις μαζι μου, να εισαι στο πλευρο μου
μεγαλη μου αγαπη και μοναδικη!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: