Αντικλεπτηκο

Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Θελω το καυτο φιλι σου γευση μου!!!!!!


Βαθια κατω μεσα απο τα εγκατα της ψυχη μου
καιει το φιλι σου απ το παθος σου,
παθος φωτιας που μονο εσυ
εκπεμπεις με τοση δυναμη
στη ψυχη μου μωρο μου..
Κοκκινη η γιαλαδα
των χειλιων σου,
γλυκια σαν σαγκρια η γευση σου,
κοκκινο κρασι,
ζαχαρι,
και
ρουμι,
και γεματη φρουτα η ανασα σου για δεσει η μιξη στο κοκτειλ των χειλιων σου ψυχη μου..
Φιλω με παθος τον φλεγομενο λεπτο λεμο σου
και με την γλωσσα μου
εξερευνω το εσωτερικο του αυτιου σου..
Η πεινα του ποθου
στα χερια μου εξερευνα το φλεγομενο
κορμι σου
και γινομαστε το απολυτο
ενα
αγαπημενη μου!
Το αιμα μου ειναι ζεστο
σαν αυτο της φωτιας,
και η παθος λειτουργια μου
σε υψηλη αναφλεξη
χτυπαει κοκκινο..
Το δερμα σου ειναι απαλο σαν μεταξι,
και το γλυκο τριανταφυλλο 
ειναι το αρωμα σου
ψυχη της ψυχης μου!
Η νυχτα ειναι γεματη απο χαρες,
απο τις χαρες μας
μεσα στη
φλεγομενη εκσταση..


Δεν υπάρχουν σχόλια: