Αντικλεπτηκο

Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

Πάθος μου..



Το παθος μου γεματο φωτια
εισαι εκεινη η φλεγομενη επιθυμια μου
εκεινη της φωτιας που καιει βαθια μεσα μου
και σε λαχταρω μερα με την μερα περισοτερο
ψυχη μου..
Θελω να αγγιξω τα χειλια σου σαν ενα ορυχειο
με ποτο, να πεσω μεσα να μεθυσω απ το εσωτερικο
των χειλιων σου χωρις κανενα φιλτρο να αρπαξω τα
παθη σου προκαλωντας μου την αμαρτια στο ζενιθ της
εκστασης..
Να ψιθυρισω στο αυτι σου για την αγαπη μου,
για τον ερωτα μου, και ποση ειναι η πεινα μου
στη σφοδρη επιθυμια μου να σαγινεψω
τη σαρκα μου..
Η σεξι γλυκυφωνος μυρωδια σου
ειναι το οικοσημο του σωματος σου
ψυχη μου.. 
Η γλωσσα μου ειναι πανω στη δικη σου γλωσσα
προσπαθωντας να κλεψω το νεκταρ των θεων
απ το στωμα σου και να γεμισω το μυαλο μου
με το ζενιθ της φαντασιας μου πριν την αφησω
να γλιστρησει πανω στα
μοβ σεντονια σου μουσα μου
σε ολο μου το ειναι με καθε τροπο η αγαπη μου
να σαγηνεψει αυτο που λαχταρουν
τα κορμια μας σε μια γεματη εκτασιασμενης
μεγαλης νυχτας
του
ερωτα μας, και του παθους μας!!!!!! 


Δεν υπάρχουν σχόλια: