Αντικλεπτηκο

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011

Γευση καραμελας..





Θελω σε καθε κτυπο της καρδιας μου η αγαπη μου να σε εμποτιζει,
με το ποσοστο αυτο που ειναι το παθος μου καυτο, κι η αγαπη μου για σενα
το καυσιμο των ψυχων μας λατρεμενη μου..
Το αιμα μου αφηνει την θερμοτητα να περνα μεσα απ το σωμα μου
και σαν σε λαβα εμπρυσμου ξερνιεται
επανω στο δερμα μου και με κανει
να φλεγομαι σαν να ειμαι
εκτεθειμενος στο
κεντρο
του
πυρηνα,του λιβα που ερχεται απο την αφρικη στο αγγιγμα σου,
στο χαδι σου, στην ανασα σου, στη καυτη ματια σου αγαπημενη μου..
Σε περνω σε πληρη αγκαλια, κι εσυ με τα αστειρευτα lusting
φιλια σου γεματα απο γευση καραμελας κολας τα χειλι σου
επανω στα δικα μου, χαριζωντας μου τα παθιαρικα
ατελειωτα φιλια σου ψυχη μου..
Η λαγνια μου εξεφεντονιζετε επανω στην εξταση
της δικη σου λαγνιας για να γινουν το απολυτο ενα ψυχη μου..


Εισαι ΟΛΑ μου ψυχη μου!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: