Αντικλεπτηκο

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Αφιερωμενο σε εσενα Παθος μου..



Η μονη μου επιθυμια εισαι εσυ ψυχη μου, η Γυναικα ολων μου
των φαντασιοσεων, του καθε ονειρου μου..
Σε θελω εδω, εδω διπλα μου.. Ακους; Εδω..
Θελω να σε τραβηξω κοντα μου, να μου χαρισεις
την σφιχταγκαλια σου, και τα παθιαρικα γευστικα φιλια σου Παθος μου..
Να σου χαρισω το αγγιγμα μου, και εσυ τα απαλα σου χαδια..
Ταιριαξαν οι ψυχες μας απο την φλογα του παθους μας,
δινωντας μας τις κρυφες μας επιθυμιες, και το ταιριαχτο μας
παθος
Παθος μου..
Σε ευχαριστω που καθημερινα μου χαριζεις τα μεσα σου,
σε ευχαριστω που εισαι ζωντανη οσο και η ψυχη σου,
σε ευχαριστω που εισαι αληθινη, εισαι η διδυμη ψυχη μου
αυτη που εψαχνα χρονια.. ναι, αυτη εισαι, 
η
ψυχη μου..
Τα χειλη μου ειναι κλειδωμενα μεσα στο καυτο, παθιαρικο,
υγρο, μα πανω απο ολα γεματο γευση
φιλι σου..
Εισαι οτι λαχταρα καθε μου φαντασια,
εισαι της φωτιας το παθος μου
το lusting της ψυχης μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια: