Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012

Πεινασμενο παθος..


Βρισκεσε στη lusting επιθυμια μου Παθος μου
πεινασμενος απ την φωτια που με καιει, απ το καψιμο
του παθους μου, απ το καυτο μου αιμα..
Η γευση των χειλιων σου
απορροφησε τη φωτια του φιλιου μου
εισπνεοντας το εσωτερικο της ψυχης μου
δινοντας τις φλογες του παθους μου στη δικη σου εκσταση..
Απ τα γλυκα σου χειλη πεινω το νεκταρ σου και γευομαι
την γλυκια σου αμαρτια Παθος μου..
Νιωθεις την φωτια στο αιμα σου;
Νιωθεις τη θερμοτητα των κορμιων μας ψυχη μου;
Δενοντας τις φλογες του ποθου μας
σε αυτο της εκστασης μας..
Αισθανομαι το δερμα σου, το δερμα μου στην επαφη
σε νιωθω πανω μου, πανω στο δικο μου παθος,
σε εκεινο της επιθυμιας μας
σαν το κοκκινο πεινασμενο παθος ετειμο να με κατασπαραξει
δε σου αντιστεκομαι σου ειμαι... παραδομενος
ψυχη και σωμα
πεινασμενο παθος μου!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: