Αντικλεπτηκο

Τετάρτη, 18 Ιανουαρίου 2012

Ανεξιτηλο tattoo..


Εισαι το αιμα που τρεχει μεσα στις φλεβες μου, ζεστο, καυτο, αυτο εισαι Πάθος μου..
Εισαι η ηφαιστιακη λαβα που αναδυεται απο τα μεσα μου,
η πυρινη βροχη της εκστασης μου..
Δινοντας το παθος σου στην ψυχη μου, ρυθμιζοντας την φωτια
που λαμπαδιαζει τα μεσα για σενα Δεσποινακι μου..
Μου λειπουν οι αγκαλιες σου, τα χαδια σου, το αγγιγμα σου,
τα παθιαρικα φιλια σου, μου λειπεις
ψυχη μου..
Θελω να αγγιξεις με το δερμα σου το δερμα μου
να με καψεις.. να μου αφησεις τα σημαδια σου
πανω μου σαν ανεξιτηλο tattoo..
Να αγγιξω το περιγραμμα των χειλιων σου..
να αγγιξω την γλωσσα σου με την δικη μου
και να αρχησουμε αυτον.... τον... ξερεις...
ξερεις τι λεω.. τον χορό χωρις τελος..
γιατι Πάθος μου οταν εμεις αρχηζουμε
ξεχναμε να τελειωσουμε..
ειμαστε δυο μηχανες του
παθιαρικου
ερωτα μας
ναι..
Αυτο ειμαστε
λαβα τις ψυχης μου..
Θελω να κουραστω στις καμπυλοτες καμπυλες στο χαρτη του
κορμιου σου.. να παρω την γευση του ιδρωτα πανω στη
γλωσσα μου και να ζαλιστω.. να εκστασιαστω..
να μεθυσω.. να φτιαχτω..
Γευση απο οτι απαγορευμενο κρεμεται απ τ' αμπελι σου..
να το ρουφιξω σαν ζεστο κοκκινο κρασι και να καω 
απ την διαυγια του..
Φτιαγμενος να πεσω στη πιο γλυκια σου αμαρτια
Πάθος μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: