Αντικλεπτηκο

Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Άγρια φωτιά


Μπορεις να ψιθυρισεις κατι στο αυτι μου;
πες μου γλυκα πραγματα που με κανουν αδυναμο,
στη συνεχεια κοιταξε με στα ματια μου με το βασανιστικο
βλεμμα σου.. Μπορεις να ερθεις σε επαφη με το δερμα μου;
Να νιωσω την καυση της φλογας σου.. Να με χαιδεψεις με την πραγματικη αλλα μοναδικη σου αγαπη.
Στη συνεχεια μπορεις να με φιλησεις, να νιωσω το υγρο προθυμο χειλος σου..
Πεινασμενες οι γλωσσες μας επιδιδονται την λαχταρα τους  στην αποστολη να ηλεκτρισουν τα συναισθηματα μας, τονωση, καθαρη δηλητηριαση..
Τα χερια μου ρεουν πανω σου.
Οι φλογες του παθους, της επιθυμιας της αγαπης αναλαμβανουν τον ελενχο μου..
Απο την φωτια που ειναι αναμμενη βαθια μες στην ψυχη μου
κι εγω να φωναξω πως η φωτια ειναι τοσο απεραντη, ετσι νιωθω γεματος ενεργεια και θερμοτητα, αυτη η φωτια μεσα μου θα παραμεινει για παντα στο ατελειωτο καψιμο..
Γιατι χωρις εσενα και την αγαπη σου
δεν θα ειναι πια η αγρια φωτια
που ζει μεσα μου



Δεν υπάρχουν σχόλια: