Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 13 Ιουνίου 2016

Κορίτσι μέσα στο όνειρο..

Κάποτε πριν από πολύ καιρό είχα ονειρευτεί ένα
κορίτσι
και το είχα βάλει μέσα στην καρδιά μου.
Ήταν μελαχρινή και όμορφη, αλλά νεότερη από 'μένα..
Η ψυχή μου είχε πάρει φωτιά και με έκανε
να πιστέψω πως υπάρχει κάπου εκεί έξω..
Ήταν αδύνατον να με αγγίξει πάλι η αγάπη και να ξανανιώσω ότι υπάρχω σαν άνθρωπος.
Αυτό το κορίτσι ήταν
μέσα στο όνειρο μου, πως μπορεί ένα τέτοιο κορίτσι να με κάνει να αισθάνομαι δυνατός
και να μου δίνει ελπίδα όταν νιώθω
αδύναμος;
Αυτή η μικρή όμορφη μελαχρινή ήταν ο αέρας κάτω απ τα φτερά μου, η αναπνοή του αέρα για την αγάπη της ζωής..
Εκείνη η μικρή μελαχρινή απ το όνειρο μου μίλησε δίνοντας δύναμη στην ψυχή μου να συνεχίσω
να ζω, έδωσε νόημα στη ζωή μου..
Πιστεύω μέσα από την καρδιά μου
πως ήταν γραφτό να δω αυτό το όνειρο για να
γνωρίσω την αδερφή ψυχή μου
και το πεπρωμένο μου..




Δεν υπάρχουν σχόλια: