Αντικλεπτηκο

Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2016

Ριπή των Αστεριών....

Δεν μπορώ να χορτάσω την πείνα μου από τα παθιασμένα φιλιά σου..
Το σώμα μου ποθεί διαρκώς παράφορα τα δάχτυλα
σου να αγγίξουν το δέρμα μου, κρατώντας με
στην αγκαλιά της αγάπης σου,
να μην με αφήσεις ποτέ..
Με το όμορφο πρόσωπο σου με φιλάς
και σε νιώθει δικιά της η ψυχή μου, καθώς στα μάτια
σου βλέπω το ουράνιο ακρωτήρι στην ριπή
των αστεριών..
Επιθυμώ με λαχτάρα τα νόστιμα φιλιά σου
καθώς καυτές ακτίνες θερμοκρασίας αυξάνουν
την λαίλαπα του είναι μου..
Τα μαλλιά σου είναι μακριά στο ύψος του ώμου
φεγγίζοντας στο φως,
του λαμπερού από αστέρια ουρανού και
το δέρμα σου μαλακό σαν μετάξι πιέζει ολοένα το δικό μου αυξάνοντας το πάθος μου για σένα..
Είσαι η επιθυμία μου διψώντας για τα νόστιμα
φιλιά σου κρατώντας με μέσα στην
παθιασμένη
σφιχτή αγκαλιά της αγάπης σου που
δεν θα με αφήσει ποτέ
ψυχή μου..



Δεν υπάρχουν σχόλια: